Då var det dags igen..

Nu var det väldigt länge sen jag skrev här i bloggen, jag vet ju att vissa vill läsa min blogg så jag tänkte att jag kan väl börja skriva lite då och då när jag har tid och lust. Ska självklart försöka göra det så ofta jag bara kan. Kan vara skönt att skriva av sig lite ibland med, men jag vill inte känna att jag måste göra det så jag kommer skriva när jag har motivation till det.

ja vart ska jag börja då kan berätta lite om vad som sker i mitt liv.. just nu är det väldigt mycket man vill ha, har mycket som står på min lista. det är saker som jag ska göra under 2012 och försöka fixa. känner att då blir jag lycklig om jag lyckas! ;) vissa saker är spikat och kommer genomföras men guuud så jag längtar!
1. ta körkort
2. skaffa bil
3. åka på studentkryssning
4. ta studenten
5. åka utomlands med tjejerna
Det är dom saker som jag absolut mest längtar efter och ser fram emot, självklart finns de mycket mer man längtar efter men de sakerna är bara plus, detta är viktigast just nu! stora saker att priotera men ibland måste man ha lite press på sig, fast inte för mycket för då går det åt helvete..ja vet haha.
Handbollen går lite upp och ner i serien just nu, vi kämpar på och vi ligger någonstans i mitten av tabellen, vi har fortfarande chans till kvalplats. Det glädjer mig! Handboll är det bästa jag vet och det ska vara det länge!

Idag har jag varit i skolan och haft en lektion, idrott. jag,Cim o Louise hade ledarskap (basket), gick väl helt okej, finns alltid saker man kan göra bättre men det var roligt iallafall. Efter skolan så handlade jag mat, kyckling,kött,lax och sånt.. har nämligen bestämt att jag ska försöka börja äta lite nyttig mat, strunta i allt godis och alla kakor som lockar.. det kommer inte bli lätt men jag ska göra ett försök iallafall. Jag vill känna mig piggare om dagarna och därför tänker jag ändra på detta betéende.
jaja nu tänker jag fortsätta att kolla på tv, ska se om det börjar någon film snart eller vad det blir, fixa en äggmacka tänker jag göra med. Bara att börja ladda inför morgon dagen då det är hemma match mot Tumba 15.00 sundsta sporthall, säger bara: KÖTTAA!!!! Ha en fortsatt trevlig kväll alla fina människor, kommer ett inlägg om hur matchen gick imorgon. GodNatt :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Äntligen gumman!!!! :)

2012-02-10 @ 21:40:28
Postat av: Ida

ja, äntligen du! haha :D ska skriva så mycket jag bara kan och kommer på! puss

2012-02-10 @ 21:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0