härliga dag..

Var väldigt skönt att slippa ställa klockan för en dag, sov till ca 11, klev upp och kollade på tv och åt frukost som bestod av fil och fingor, gött dä! sen tog jag på min mössa och gick till hallen för att se Div.2 match, hellton vann överslägset över serieledarna, starkt jobbat! Nu sitter jag här efter att ha ätit, kollar på reprisen av the voice sverige. idag fick det bli lövbiff på tallriken samt lite tillbehör. riktigt gott faktiskt så de får det bli fler gånger.

Lite slarvigt upplagt men orka bry sig, de va riktigt gott iaf!
Nu ska jag skriva en utvärdering om våran idrottslektion vi hade i fredags. jag har redan påbörjat den så de kommer gå fort! resten av dagen tänker jag bara slappa och ta de lugnt, plugga lite körkort kanske vore bra. ser fram emot kvällens tv-program, fårse om de är så roliga som de låter. Hare bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0