skön dag..

Dagen började med sovmorgon till kl 10, sen åkte jag till skolan och skrev prov om alla religioner, jätte skoj..efter de åkte jag hem, eller jag handlade innan, sen har jag skickat in utvärderingen från vår basketlektion på idrotten. Nu sitter jag här och kollar på svenskan.. känner inte att jag orkar jobba något på de idag, men kolla kan man ju alltid göra ;) jag kikar även på TV, Sverige mästerkock, tycker verkligen att det är roligt, skoj och se vad de får laga för mat varje gång. Tror att jag ska lägga mig tidigt ikväll, för jag är lite små trött, handbolls gymnasiet imorgon och sen skola och efter det handbolls träning!! Jag har även kikat lite på studentklänningar, men den som jag vill ha finns inte på Nelly.com ännu, finns ej i lager. men jag vill ha en som heter "three little words", antingen med ett axel band eller två, fårse vad det blir, jag tycker båda är lika fin! aja nu ska jag slöa framför tv:n , hare gött!!
Jag saknar lill hjärtat, jag vill gosa med henne.. nu nu nu .. Hoppas verkligen jag får träffa henne på lovet, om jag kommer hem vill säga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0